Teamviewer 13


(Starup) #1

Hej
Jeg har et stort problem med teamviewer
Efter ca 5 minutter opkobling til fjernsupport får jeg en besked ” forbindelse er blokeret timeout” se vedhæftede filer”
Jeg har under installation markeret ”til privat brug”
Jeg har anvendt Teamviewer i mange år uden problemer.

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hotline hos Teamviewer, men de taler kun Engelsk, og mit Engelske er ikke til en teknisk samtale. Er der nogen som har en ide??
Jeg vil gerne vedhæfte 2 filer, men kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan vedhæfte, kan man ikke det mere?


(knitter) #2

Jo, det kan man.
ScreenShot001


(Starup) #3

Her kommer så vedhæftede filer vedr. teamviewerDesktop.zip (1.9 MB)


(kenneth nielsen) #4

Har du prøvet at afinstaller teamviewer med revouninstaller og installeret teamviewer igen?

Download af teamviewer version 13.0.6447:
https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe

Download af Revouninstaller (Portable Version):
https://www.revouninstaller.com/download-free-portable.php

Mvh. Kenneth


(system) #5

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.