Tid

Hej

Jeg ville bare gøre Jer opmærksom på, at når man opretter et emne eller skriver et svar, så er tidsangivelsen en time fremme. Dvs. skriver jeg denne besked her (15.30) står der 16.30 i forummet. Og det er da forkert…

Prøv at log på Forum- " Min konto" - " Lokale indstillinger"- og fjern fluebenet i “Sommertid”, og klik " Opdater" :wink:

Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.Test.

Test 2.

Test 3. (Undskyld, allersidste test)

Nemlig sidste > ƚƨɘT < …forhåbentlig :wink: