Uret på min iPhone 4 går 20 minutter bagefter

Hej

Som nævnt i emnet, går uret på min iPhone 4, 20 minutter bagefter.
Det sker ved installation og geninstallation af visse App’s. Eksempelvis DMI’s og Rejseplanen’s.

Det startede efter al balladen om fejl på tredjeparts App- programmerings software.
Jeg fjernede dengang alle de App’s der stod på listen. Og konstaterede derefter, at Apple havde blokkeret for installation af de “syge” App’s.

Men hvordan får jeg mit ur, til at blive på den rigtige tid?

Jeg har ikke set det problem før, men ved at google lidt kan jeg se, at der har været problemer med urets visning på nogle iPhones og iPads siden efteråret 2015.

Nogle brugere har fået den rigtige tid tilbage ved at genstarte, andre har slået automatisk opdatering af tiden fra og derefter slået den til igen, nogle har taget den meget besværlige vej med en sletning og genetablering af fabriksindstillingerne for derefter at hente backup.

Endelig har en hel del brugere fået den rigtige tidsvisning tilbage ved at opdatere styresystemet iOS til den nyeste version.

Det ville jeg forsøge først, hvis jeg var dig.

Gå ind under

Indstillinger
Generelt
Softwareopdatering

Hvilken udgave har du, og kan du opdatere?

Hej Sander

Jeg kan også få den rigtige tid igen, ved sletning og genetablering af fabriksindstillingerne.
Men det holder kun, indtil jeg geninstallerer de App’s jeg gerne vil bruge igen.

Jeg kendte ikke den, med at slå automatisk opdatering af tiden fra og til igen. Men det virkede! ;o)

Jeg er i en anden sammehæng, blevet bedt om at opdaterer IOS. Men min “gamle” iPhone 4, kan tilsyneladende, ikke opdateres længere end til version: 7.1.2 (11D257)

Det lyder da godt, og hvis det også virker på dine apps, så er det da en nem måde at klare problemet på, når nu iPhone 4 ikke længere kan opdateres til det nyeste styresystem.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.