"Vi kan ikke logge på din konto"

Hej Spywarefri. Jeg har fået et problem efter at min browser blev inficeret, og jeg derefter rensede den med Malwarebytes 3. MB fandt 4600 infektioner, som er sat i karantæne, men når jeg genstarter PCen får jeg flg. meddelelse.:
"Vi kan ikke logge på din konto. Dette problem kan ofte løses ved at du logger af din konto og logger på igen.
Hvis du ikke logger af nu, vil filerne, vil filerne du opretter, eller ændringer du foretager gå tabt.

Alt dette står i en blå box midt på skærmen, og de fleste af mine skrivebordsikoner og også væk.

Er der nogle forslag…På forhånd tak.

Migomore

Hvilken Windows version er der tale om?

Det lyder som om, at brugerprofilen er beskadiget. Den nemmeste løsning er ofte, at starte i fejlsikret tilstand og oprette en ny konto. Derefter kan man flytter filerne.

I visse tilfælde kan kontoen repareres.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.