Videoredigering på iPad med "Pinnacle Studio"-appen, som i kort tid er til nedsat pris

Jeg har tidligere været meget glad for at udføre mine video-redigeringer på min pc.
Nu bruger jeg stort set kun iPhone/iPad, når jeg surfer, fotograferer, optager lyd og video mm.

Derfor har jeg i lange tider manglet et redigeringsprogram, der ikke var for indviklet, som ikke kostede alt for meget, og som kunne køre rimeligt på en iPad.

Dét har jeg fundet i dag, hvor firmaet Corel Inc. har nedsat prisen på sit video-redigeringsprogram:
“Pinnacle Studio” til kun 79 kr (kun for en kort periode, så stiger prisen igen)

Det redigeringsprogram har jeg været glad for at bruge på min pc tidligere.

Men jeg har i lang tid ikke fået gjort meget ved redigeringen, mens jeg var i en overgangsfase fra “kun” at bruge pc og frem til nu, hvor jeg “kun” bruger mobile enheder som iPhone, Android og iPad.

Derfor var jeg glad for at opdage, at programmet nu også fås til iPad.

Efter at have downloaded og installeret programmet, har det været dejligt at kunne genbruge erfaringerne fra min pc-periode. Det meste ligger stadig i “rygmarvs-fornemmelsen”, selv om jeg nu bruger touch-skærmen på iPadden til at foretage redigeringerne med.

Dette er så min erfaring med video-redigering på iPad.

Er der andre, der har erfaringer med video-redigering på de mobile enheder?
Så hører jeg gerne fra jer. :slight_smile:

Jeg lukker denne info-tråd igen.
.
.
.
.[del][/del]