Weebroot antivirus free 1 år

Skulle der være nogen i Forum der har behov for et gratis Antivirus program er der et tilbud fra Webroot her med gratis licens for et år:

Tidsbegrænset tilbud :exclaim:

Jeg installerede programmet, men der står Protection Disabled (Subscription Expired.

Jeg kan i sagens natur ikke yde dig Support på den situation men installationen gik fint her for et par dage siden dag.

Om de er løbet tør for gratis licenser skal jeg ikke kunne sige.

Har du forsøgt igen , eventuelt efter at have renset lidt op med f.eks Ccleaner ?

Jeg fik en mail omkring 12:00 hvor tilbuddet var gældende men der er jo mange interesserede.

Måske kan du alternativt bruge dette tilbud:

Egentligt nok et bedre tilbud sikkerhedsmæssigt men bemærk at AVG ikke yder Support.

Såvidt jeg kan læse, beror det på en uautoriseret giveaway aktiveringskode - som nu gøres inaktiv.

Det er jo dybt beklageligt hvis Webroot licenser, beregnet til andet formål, er blevet misbrugt.

Det har jeg ikke tidligere oplevet med Sharewareonsale.

De har tidligere annonceret licenser til Bitdefender, og AVG samt andre kendte mærker , som tilsyneladende har været helt legale.

Mit synspunkt omkring dette er selvfølgelig , at man bør se bort fra deres " tilbud" når der kan rejses berettiget tvivl om legaliteten.

Jeg har nu forsøgt at installere flere gange og renset med C-cleaner, men får hver gang beskeden Protection Disabled (Subscription Expired). Jeg forsøger nu med AVG.