Windows 10 og Eset sikkerhedspakke

Hej

Har en Eset Sikkerhedspakke.

Efter min computer har (af sig selv) opdateret til windows 10, er jeg i tvivl om Eset Sikkerhedspakke stadig er aktiv.

Jeg kan umiddelbart ikke finde Eset Sikkerhedspakken, eller tegn på at det kører i baggrunden.

pt. er Windows defender vidst aktiv. Og jeg mener at kunne huske, at anbefalingen gik på, ikke at windows defender aktiveret samtidigt med Eset sikkerhedspakken.

Jeg vil gerne have hjælp til 1) finde ud af om min Eset Sikkerhedspakke er er aktiv og hvis ikke, hvordan jeg får gang i sikkerhedspakken 2) finde ud af, hvad jeg skal gøre med windows defender

Jeg er ikke helt gode venner med hvordan man finder rundt på computeren i windows 10, og har nok brug for lidt meget pædagogisk trin for trin guide

på forhånd tak
/Asbjørn

Hej Asbjørn :slight_smile:

Du kan kontrollere din nuværende Eset installation, se her - http://support.eset.com/kb2280/#section2

Hvis du ikke inden der blev opgraderet, fik installeret en Eset version der var kompatibel med Windows 10, så læs her -

Hvis Eset ikke af sig selv slår Win-Defender fra, så se her hvordan du dels kontrollerer og manuelt slår Defender fra.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.