Windows Billeder-app virker ikke

(Ridderranke) #21

Mange tak for svaret f-arn. Jeg har nu været i kontakt med Nvidias support, og det viser sig ganske rigtigt, at det er den nyeste Nvidia geforce driver som er problemet. Desværre er Nvidias bedste råd, at jeg installerer en gammel driver fra slutningen af 2017, for at løse problemet :slight_smile: Dette er jo så ikke optimalt for mine spil, men det løser problemet med trimning. Så jeg håber deres næste driver måske kan hjælpe lidt. Jeg kan se inde i deres forum, at mange har problemer med den seneste driver 398.11, og de oplever en hele del stuttering og lagging i spil, som jeg også selv oplever.

(f-arn) #22

Velbekomme :sunglasses:

Du kan prøve at redigere dine videoer med shotcut i stedet for. Den bruger jeg selv.
Så har du kun dine spil at tænke på mht grafikdriveren :slight_smile:

(Ridderranke) #23

Tak for tippet. jeg har prøvet Shotcut, men programmet blev ved med at fryse når jeg brugte det. Måske på grund af grafikdriveren???

Jeg har nu installeret en gammel driver og kan trimme med Billeder appen og spille spil som fallout 4 og Borderlands 2 uden lag :slight_smile:

(Ridderranke) #24

Jeg kan jo prøve Shotcut med den nye driver jeg har installeret :slight_smile:

(f-arn) #25

Dette emne blev automatisk lukket 7 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.