Windows Defender

Hej.

Hvordan afbrydes Windows Defender i Windows 10?

Hej @chifu

Hvis man følger den “rigtige” (Microsoft’s) metode, så kan man kun afbryde Windows Defender midlertidigt i Windows 10. Sådan er det bare

Så hvis du vil afbryde WD i al evighed, så må du til de lidt mere avancerede “tweaks”. Her er 3 metoder beskrevet:

De fleste sikkerhedspakker deaktiverer automatisk Defender, når sikkerhedspakken bliver installeret.

Sådan har jeg forstået det, og ret mig endelig hvis det ikke er rigtigt :slight_smile:

Jeg har lige kigget og mit WSA har deaktiveret Windows Defender.

Men jeg ved jo ikke om det er i forbindelse med installation med ny sikkerhedspakke at du vil deaktivere Defender ?

Hej Hans. Jeg har installeret Eset Smart Security 9 for nyelig, men jeg kan se at Defender stadig er aktiv. Så det med at deaktivere WIN-Defender virker altså ikke her og når det ikke virker, trækkes der meget kraft ud af min pc (der ellers er temmelig kraftig) og det irriterer mig i den grad.:unamused:
Men nu prøver jeg at afinstallere Defender ved hjælp af forslaget der er sendt mig. Tusind tak for hjælpen:blush:

Defender kan ikke afinstalleres. Det kan deaktiveres. Se NoDefender nederst på siden som Chali linker til.

Tak for hjælpen:blush:

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.