Windows10 update fejler

Hejsa!
Minmaskine forsøgerat opdater med denne:

Funktionsopdatering Windows 10, version 20H2.

Den stopper ved 25 %, fordi jeg manuelt skal fjerne VirtualBox!
Jeg har ledt alle vegne incl. i registreringsdatabase uden at finde en fil der bare ligner!

Har I hørt om dette?

mvh

Harry

Hejsa :slight_smile:

VirtualBox er et program der bruges til at lave virtuelle maskiner i Windows.

Prøv at kikke under installerede programmer… :wink:

Da programmet ikke findes i reg. databasen, er det vel ikke installeret?
Men jeg har kørt en Linux fra usb, for at komme i forbindelse med en HD. Altså rent portable. Kan det være den, der er skyld i det? Og hvad f … gør jeg lige ved det? ( Undskyld sproget) Og tak for respons!

Er der andre bruger profiler på computeren :question:

Nej :wink:

Har du tjekket hvilke apps og programmer der er installeret :question: Husk også at gøre det for eventuelt andre brugere :slight_smile:

Der er ikke andre brugere på computeren. Når jeg vælger “løs problemet”, kommer jeg til en norsk sproget side, det fortæller at det er VitualBox der er problemet, og at jeg skal fjerne den manuelt!
Men den findes ikke ved søgning overhovedet! Ikke i reg. Databasen, ikke i kontrolpanels oversigt over installerede programmer. Så hvor skal jeg mon finde den?

Har fundet ud af, at det kan skyldes Android unlocker. Prøver lige at fjerne den og genstarte! Så to på, jeg vender tilbage med resultatet.

Det var det så ikke!

Findes der noget software, der kan kigge i alle kroge og hjørner efter uønsket software? Ellers er der vist kun geninstallation tilbage! Gdt nk voldsomt, at en update kan skabe så store problemer.

Har fundet dette i Panther!

Så nu afinstalerer jeg linux pen createren. Så ser vi hvad der sker!

Det var problemet! Jeg fjernede linux usb pen creatoren og Vuola!

Problem løst!

Undskyld forstyrrelsen!

Tråden kan lukkes.

mvh

Harry

Godt du fik det løst :grinning:

Jeg lukker tråden efter os :wink: